Klantenservice (FAQ)

We hebben de meest gestelde vragen en antwoorden voor je op een rijtje gezet:

  • Wat is Siermaatje?
    Siermaatje is een onderneming die het gemakkelijker maakt om een armband bij jezelf om te doen. Het hulpmiddel is te gebruiken voor iedereen, jong en oud.
  • Hoe werkt het hulpmiddel?
    Als je op deze link klikt, vind je een video over hoe het hulpmiddel werkt.
  • Waar kan ik product kopen?
    Het hulpmiddel is te koop in de webshop van Siermaatje onder het kopje Winkel.

 

Bestellen

  • Het product is niet beschikbaar in de webshop?
    Ververs de pagina van de webshop. Is het product nog steeds niet beschikbaar? Neem dan contact met ons op, dan zorgen wij voor een oplossing.
  • Op welke manieren kan ik betalen?
    De verschillende betaalmogelijkheden zijn iDEAL, Visa, Mastercard en PayPal.

 

Verzending & Levering

  • Wat zijn de verzendkosten?
    De verzendkosten worden vergoed door Siermaatje. Het pakket betreft een brievenbuspakket.
  • Wat is de levertijd?
    De levertijd kan oplopen tot één week.
  • Mijn bestelling komt niet binnen?
    Is de maximale levertijd van één week overschreden? Neem dan contact met ons op.

 

Retournering

  • Kan ik mijn product retourneren?
    Binnen 14 dagen is het mogelijk om jouw Siermaatje te retourneren.
  • Is mijn retour ontvangen bij Siermaatje?
    Om antwoord te kunnen geven op deze vraag, vragen wij jou om een contactverzoek te versturen. Dit gaan wij dan voor je uitzoeken!
  • Waar kan ik een retourformulier vinden?
    Een retourformulier kan je hier terug vinden.
  • Hoelang duurt het voordat ik mijn geld terug heb na het retourneren?
    Minimaal 5, maximaal 8 werkdagen. Heb je na acht dagen geen geld terug ontvangen, neem dan contact met ons op.

 

Neem contact met ons op

Stel je vraag via e-mail:

We proberen je bericht zo spoedig mogelijk te beantwoorden! binnen één tot drie werkdagen nemen wij contact met je op. Dit kan via info@siermaatje.nl of via het kopje Contact.